წრის სამუშაო პროგრამა
სსიპ მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელი ციხისძირის საჯარო
სკოლის
მათემატიკის შემსწავლელი წრე - ” ნორჩი მათემატიკოსი”
მათემატიკის შემსწავლელი წრე - ” ნორჩი მათემატიკოსი”
სამიზნე სკოლა
სსიპ მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელი ციხისძირის საჯარო სკოლა
პროგრამის განმახორციელებელი პედაგოგი და საოკნტაქტო
ინფორმაცია
სოფელ ციხისძირის
საჯარო სკოლის დაწყ|კლასების პედაგოგი მარინა
ჩანთარია
პ.ნ.
62001028844
პროგრამის სახელწოდება
მათემატიკის შემსწავლელი
წრე ”ნორჩი მათემატიკოსი”
წრის მნიშვნელობისა და აქტუალურობის განსაზღვრა
საწრეო შეხვედრები
მნიშვნელოვანია, რადგანაც გამოყენებული სხვადასხვა სტრატეგია- (ყურადღების მობილიზება,
წინა ცოდნის გააქტიურება, მასალის მთლიანობაში გააზრება, კრიტიკული აზროვნების, კითხვის დასმის და წერითი უნარ-ჩვევების განვითარება,
მოტივაციის ამაღლება, ჯგუფური და ინდივიდუალური უნარების განვითარება) - აქტუალურია
თანამედროვე, მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების დროს.
მიმართულება
ნატურალური რიცხვები,
ანგარიში, პრაქტიკული ამოცანები, მათემატიკური
თამაშები.
სამიზნე ჯგუფი
მეოთხე კლასის მოსწავლეები
წრის ხანგრძლივობა, განხორციელების ვადები
22|01|2019 – 27|05|2019
პროექტში ჩართული მოსწავლეების პროფილი (ასაკი, რაოდენობა)
9-10 წლის 10 მოსწავლე
წრის მუშაობის მიზანი
მრავალფეროვანი
აქტივობების - (ტესტები, პროექტები, მათემატიკური თამაშები და სხვა) - გზით, მოსწავლეებს განუვითარდეთ მსჯელობა-დასაბუთების, ამოხსნის გზის რეალიზაციის უნარ-ჩვევები, აგრეთვე
გაუღვივდეთ მათემატიკის სიყვარულის გრძნობა
წრის მუშაობის შეხვედრების განრიგი
საკითხების
ჩამონათვალი
|
დრო
|
1. მარტივი ამოცანები
|
29.01
|
2.მრავალნიშნა რიცხვები
|
5.02
|
3.საერთო ღირებულება
|
12.02
|
4.მრავალნიშნა რიცხვები მილიონამდე
|
19.02
|
5.სიგრძისა და მასის ერთეულები
|
26.02
|
6.მრავალნიშნა რიცხვები,შეკრება
|
5.03
|
7.მრავალნიშნა რიცხვები, გამოლება
|
19.03
|
8.გამრავლების ტაბულა
|
26.03
|
9.გაყოფა
|
2.04
|
10.თამაში (გამრავლების ცხრილი არ მეშლება)
|
17.04
|
11.შესაბამისო მოსწავლეებსა და მორიგეობის დღეებს
შორის
|
23.04
|
12.თამაში (არ იყოფა 5-ზე)
|
30.04
|
13.სივრცული ფიგურები
|
7.05
|
14.თამაში (დაასახელე ფიგურა)
|
14.05
|
15.ბარათები გამოვიყენოთ თამაშისთვის (ჯაჭვი)
|
21.05
|
16.,,გავრითმოთ” გამრავლების ტაბულა
|
28.05
|
წრის მუშაობისთვის საჭირო რესურსი
რესურსები
|
მიზანი
|
1.ლოგიკა, მათემატიკა (დაჩი ნანობაშვილი); დაფა, ცარცი,
საწერკალამი, სამუშაო რვეული
|
ამოცანების ამოხსნის საშუალებით, მსჯელობა-დასაბუთების,
ვარაუდის გამოთქმის უნარის განვითარება
|
2.სახალისო მათემატიკა (იზა ხულელიძე, ნუნუ მერაბიშვილი)
დაფა, ცარცი, სამუშაო რვეული, კალამი
|
რიცხვების წერითი და ზეპირი ნუმერაციის წესების ცოდნის
განმტკიცება
|
3.სასკოლო სახელმძღვანელოები, დაფა, ცარცი, სამუშაო
რვეული
|
შესაკრებების ჯამის სახით წარმოდგენის ცოდნის განმტკიცება
|
4.სახალისო მათემატიკა (იზა ხულელიძე), დაფა, სამუშაო
რვეულები
|
რიცხვების წერითი და ზეპირი ნუმერაციის წესების ცოდნის
განმტკიცება
|
5. .სახაზავი, დრეკადლენტიანიმზომი, სახელმძღვანელო,
მექანიკური სასწორი, დაფა, ცარცი, სამუშაო რვეული, კალამი
|
საზომი ერთეულების გამოყენება და ამ ერთეულების ერთმანეთთან
დაკავშირება, გაზომვისა და აწონის იდეის გააზრება
|
6.ლოგიკა, მათემატიკა(დაჩი ნანობაშვილი) , დაფა, ცარცი, სამუშაო რვეულები
|
რიცხვების შეკრებისა და გამოკლების სხვადასხვა წესის
უნარის განვითარება
|
7დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში(იზა ხულელიძე,
ნუნუ მერანბიშვილი), დაფა, ცარცი, სამუშაო რვეულები
|
შერებისა და გამოკლების გამოყენების უნარის განვითარება
|
8.გამრავლების ცხრილი, გეომეტრიული ფიგურები (წრეები,
კუბები, კვადრატები) მოდელები, დაფა, ცარცი
|
გამრავლების შეკრების მიმართ განრიგებადობის გააზრება
და გამოყენება
|
9.დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში (იზა ხულელიძე,
ნუნუ მერაბიშვილი)
გეომეტრიული ფიგურების მოდელები
(კუბურები, კვადრატები, წრეები)
|
გამრავლებისა და გაყოფის ერთმანეთთან დაკავშირების
უნარის განვითარება
|
10.გამრავლების ცხრილი, ბარათები სწორი პასუხებით
|
გამრავლებასა და გაყოფაში სწორი პასუხების სისწრაფეში გაწაფვა
|
11. მორიგეობის ცხრილი, სამუშაო რვეული, კალამი
|
შეძლოს რეალური ვითარების ადეკვატური შესაბამისობა
ობიექტთა ორ ჯგუფს შორის და გამოსახვის უნარების განვითარება
|
12. დაფა, ცარცი
|
მოსწავლეები გაიწაფონ ერთნიშნა რიცხვზე გაყოფაში
|
13.გეომეტრიული ფიგურები (პრიზმა, პირამიდა, კუბი,
მართკუთხაპარალელპიპედი), ქაღალდი, მაკრატელი, წებო
|
ფიგურათა ამოცნობისა და აღწერის, მრავალწახნაგების
მოდელებისა და კარკასების შექმნის უნარების ჩამოყალიბება
|
14. სივრცული ფიგურები (კუბი, პრიზმა, პირამიდა)
|
სივრცული ფიგურების შესახებ ცოდნის განმტკიცება
|
15.ქაღალდის ბარათები, ფლომასტერები
|
მრავალნიშნა რიცხვებზე მოქმედებების ცოდნის განმტკიცება
|
16. გამრავლების ცხრილი, სამუშაო რვეულები, ფლომასტერები
|
გამრავლების თვისებების გააზრება და გამოყენება
|
შედეგი
მათემატიკის გამოყენებითი
ასპექტების ხაზგასმის გზით, გაიზარდა მოსწავლეთა
მოტივაცია, მსჯელობა დასაბუთების უნარ-ჩვევები, ანალიტიკური აზროვნება, აგრეთვე, ხალისიანი დამოკიდებულება
საგნისადმი.
No comments:
Post a Comment