Tuesday, 11 June 2019

საწრეო მუშაობის გეგმა

წრის სამუშაო პროგრამა

სსიპ მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელი ციხისძირის საჯარო სკოლის

მათემატიკის შემსწავლელი წრე - ნორჩი მათემატიკოსი”

სამიზნე სკოლა

სსიპ მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელი ციხისძირის საჯარო სკოლა

პროგრამის განმახორციელებელი პედაგოგი და საოკნტაქტო ინფორმაცია

სოფელ ციხისძირის საჯარო სკოლის დაწყ|კლასების  პედაგოგი მარინა ჩანთარია
პ.ნ. 62001028844

პროგრამის სახელწოდება

მათემატიკის შემსწავლელი წრე ”ნორჩი მათემატიკოსი”

წრის მნიშვნელობისა და აქტუალურობის განსაზღვრა

საწრეო შეხვედრები მნიშვნელოვანია, რადგანაც გამოყენებული სხვადასხვა სტრატეგია- (ყურადღების მობილიზება, წინა ცოდნის გააქტიურება, მასალის მთლიანობაში გააზრება, კრიტიკული აზროვნების,  კითხვის დასმის და წერითი უნარ-ჩვევების განვითარება, მოტივაციის ამაღლება, ჯგუფური და ინდივიდუალური უნარების განვითარება) - აქტუალურია თანამედროვე, მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების დროს.

მიმართულება

ნატურალური რიცხვები,  ანგარიში, პრაქტიკული ამოცანები, მათემატიკური თამაშები.

სამიზნე ჯგუფი

მეოთხე კლასის მოსწავლეები

წრის ხანგრძლივობა, განხორციელების ვადები

22|01|2019 – 27|05|2019

პროექტში ჩართული მოსწავლეების პროფილი (ასაკი, რაოდენობა)

9-10 წლის  10 მოსწავლე

წრის მუშაობის მიზანი

მრავალფეროვანი აქტივობების - (ტესტები, პროექტები, მათემატიკური თამაშები და სხვა) - გზით,  მოსწავლეებს განუვითარდეთ  მსჯელობა-დასაბუთების,  ამოხსნის გზის რეალიზაციის უნარ-ჩვევები,  აგრეთვე  გაუღვივდეთ მათემატიკის სიყვარულის გრძნობა


წრის მუშაობის შეხვედრების განრიგი


საკითხების ჩამონათვალი

დრო
1. მარტივი ამოცანები

 29.01
2.მრავალნიშნა რიცხვები

   5.02
3.საერთო ღირებულება

 12.02
4.მრავალნიშნა რიცხვები მილიონამდე

 19.02
5.სიგრძისა და მასის ერთეულები

  26.02
6.მრავალნიშნა რიცხვები,შეკრება

    5.03
7.მრავალნიშნა რიცხვები, გამოლება

  19.03
8.გამრავლების ტაბულა

  26.03
9.გაყოფა

    2.04
10.თამაში (გამრავლების ცხრილი არ მეშლება)

  17.04
11.შესაბამისო მოსწავლეებსა და მორიგეობის დღეებს შორის

  23.04
12.თამაში (არ იყოფა 5-ზე)

  30.04
13.სივრცული ფიგურები

    7.05
14.თამაში (დაასახელე ფიგურა)

   14.05
15.ბარათები გამოვიყენოთ თამაშისთვის (ჯაჭვი)

   21.05
16.,,გავრითმოთ” გამრავლების ტაბულა
   28.05





წრის მუშაობისთვის საჭირო რესურსი


რესურსები

მიზანი
1.ლოგიკა, მათემატიკა (დაჩი ნანობაშვილი); დაფა, ცარცი, საწერკალამი, სამუშაო რვეული

ამოცანების ამოხსნის საშუალებით, მსჯელობა-დასაბუთების, ვარაუდის გამოთქმის უნარის განვითარება
2.სახალისო მათემატიკა (იზა ხულელიძე, ნუნუ მერაბიშვილი)
დაფა, ცარცი, სამუშაო რვეული, კალამი

რიცხვების წერითი და ზეპირი ნუმერაციის წესების ცოდნის განმტკიცება
3.სასკოლო სახელმძღვანელოები, დაფა, ცარცი, სამუშაო რვეული

შესაკრებების ჯამის სახით წარმოდგენის ცოდნის განმტკიცება
4.სახალისო მათემატიკა (იზა ხულელიძე), დაფა, სამუშაო რვეულები
რიცხვების წერითი და ზეპირი ნუმერაციის წესების ცოდნის განმტკიცება
5. .სახაზავი, დრეკადლენტიანიმზომი, სახელმძღვანელო, მექანიკური სასწორი, დაფა, ცარცი, სამუშაო რვეული, კალამი
საზომი ერთეულების გამოყენება და ამ ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირება, გაზომვისა და აწონის იდეის გააზრება
6.ლოგიკა, მათემატიკა(დაჩი ნანობაშვილი)  , დაფა, ცარცი, სამუშაო რვეულები
რიცხვების შეკრებისა და გამოკლების სხვადასხვა წესის უნარის განვითარება
7დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში(იზა ხულელიძე, ნუნუ მერანბიშვილი), დაფა, ცარცი, სამუშაო რვეულები

შერებისა და გამოკლების გამოყენების უნარის განვითარება
8.გამრავლების ცხრილი, გეომეტრიული ფიგურები (წრეები, კუბები, კვადრატები) მოდელები, დაფა, ცარცი

გამრავლების შეკრების მიმართ განრიგებადობის გააზრება და გამოყენება
9.დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში (იზა ხულელიძე, ნუნუ მერაბიშვილი)
გეომეტრიული ფიგურების მოდელები
(კუბურები, კვადრატები, წრეები)

გამრავლებისა და გაყოფის ერთმანეთთან დაკავშირების უნარის განვითარება
10.გამრავლების ცხრილი, ბარათები სწორი პასუხებით

გამრავლებასა და გაყოფაში  სწორი პასუხების სისწრაფეში გაწაფვა
11. მორიგეობის ცხრილი, სამუშაო რვეული, კალამი
შეძლოს რეალური ვითარების ადეკვატური შესაბამისობა ობიექტთა ორ ჯგუფს შორის და გამოსახვის უნარების განვითარება
12. დაფა, ცარცი
მოსწავლეები გაიწაფონ ერთნიშნა რიცხვზე გაყოფაში
13.გეომეტრიული ფიგურები (პრიზმა, პირამიდა, კუბი, მართკუთხაპარალელპიპედი), ქაღალდი, მაკრატელი, წებო

ფიგურათა ამოცნობისა და აღწერის, მრავალწახნაგების მოდელებისა და კარკასების შექმნის უნარების ჩამოყალიბება
14. სივრცული ფიგურები (კუბი, პრიზმა, პირამიდა)

სივრცული ფიგურების შესახებ ცოდნის განმტკიცება
15.ქაღალდის ბარათები, ფლომასტერები
მრავალნიშნა რიცხვებზე მოქმედებების ცოდნის განმტკიცება
16. გამრავლების ცხრილი, სამუშაო რვეულები, ფლომასტერები

გამრავლების თვისებების გააზრება და გამოყენება



შედეგი

მათემატიკის გამოყენებითი ასპექტების  ხაზგასმის გზით, გაიზარდა მოსწავლეთა მოტივაცია,  მსჯელობა დასაბუთების უნარ-ჩვევები,  ანალიტიკური აზროვნება, აგრეთვე, ხალისიანი დამოკიდებულება საგნისადმი.




No comments:

Post a Comment