დღევანდელ შეხვედრაზე მოსწავლეებმა შეასრულეს მაგალითები გაყოფაზე, ჯგუფებში ამოხსნეს ამოცანები, სადაც პასუხისათვის შერასრულეს გაყოფის მოქმედება; (მაგ.: სასადილოში შესული 17 მამაკაცი და 15 ქალბატონი მაგიდებს მიუსხდნენ, ყოველ მაგიდას--4 ადამიანი. რამდენი მაგიდა დაიკავეს მათ?; მოგზაურების ყოველდღიურ ულუფაში 8 ცალი კონსერვი იყო. რამდენ დღეს ეროფოდა მათ 72 კონსერვი?) და სხვა.
Tuesday, 2 April 2019
მე-9 შეხვედრა
გაყოფა-გამრავლების შებრუნებული მოქმედება
დღევანდელ შეხვედრაზე მოსწავლეებმა შეასრულეს მაგალითები გაყოფაზე, ჯგუფებში ამოხსნეს ამოცანები, სადაც პასუხისათვის შერასრულეს გაყოფის მოქმედება; (მაგ.: სასადილოში შესული 17 მამაკაცი და 15 ქალბატონი მაგიდებს მიუსხდნენ, ყოველ მაგიდას--4 ადამიანი. რამდენი მაგიდა დაიკავეს მათ?; მოგზაურების ყოველდღიურ ულუფაში 8 ცალი კონსერვი იყო. რამდენ დღეს ეროფოდა მათ 72 კონსერვი?) და სხვა.
დღევანდელ შეხვედრაზე მოსწავლეებმა შეასრულეს მაგალითები გაყოფაზე, ჯგუფებში ამოხსნეს ამოცანები, სადაც პასუხისათვის შერასრულეს გაყოფის მოქმედება; (მაგ.: სასადილოში შესული 17 მამაკაცი და 15 ქალბატონი მაგიდებს მიუსხდნენ, ყოველ მაგიდას--4 ადამიანი. რამდენი მაგიდა დაიკავეს მათ?; მოგზაურების ყოველდღიურ ულუფაში 8 ცალი კონსერვი იყო. რამდენ დღეს ეროფოდა მათ 72 კონსერვი?) და სხვა.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
დღევანდელ შეხვედრაზე მოსწავლეებმა გაიხსენეს გამრავლების ტაბულა, მოიფიქრეს რიცხვებზე ტაბულის მიხედვით ახალი ,,რითმები” დაწერეს და ლამაზად გ...
-
მოსწავლეებმა განიხილეს სიგრძისა და მასის ერთეულები და მათი საშუალებით გაზომვის, აწონის შესახებ; სიგრძის ერთეულებს შორის კავშირები ცხრილით...
-
დღევანდელ შეხვედრაზე მოსწავლეებმა აღწერეს სივრცული ფიგურები , რომლებსაც პრიზმა ეწოდებათ და ფუძეების მიხედვით განსხვავდებიან ერთმანეთისგან. (...
No comments:
Post a Comment